Meeldiv kliendisuhe on meile sama tähtis kui tipptasemel trükikvaliteet!

 

Trükiteenuse kvaliteet kajastub meie jaoks eelkõige usaldusväärses ja sõbralikus kliendisuhtes. See tõendab, et tehtud on tipptasemel tööd, mis on valminud õigeks ajaks ning sobiva hinnaga. Juhindume põhimõtetest, mis on siiani meie klientide usalduse välja teeninud:

Sujuv töö = personaalne suhtlus

Printallis on igal kliendil oma müügijuht, kes on kursis tellitava töö nõudmiste ning ootustega. Nii saame pakkuda parimat kliendikogemust kogu protsessi vältel, alates trükitööde ettevalmistusest kuni trükise valmimiseni!

Kiirus = suur paberivaru

Tagamaks kiiret valmimistähtaega ka ootamatu töö korral, hoiame alati laos piisavalt paberivaru, et paberitellimisele eraldi aega ei kuluks.

Tehniline võimekus = investeeringud

Kõrgel tasemel tehnilise võimekuse tagamiseks hoiame oma seadmepargi ning kasutatavad tehnoloogiad kaasaegsel tasemel – Printalli trükikotta on investeeritud üle 30 miljoni euro.

Trükikvaliteet = kogemustega spetsialistid

Printalli automatiseeritud tootmisprotsessi kontrollivad kogemustega trükispetsid, kes nõustavad klienti jooksvalt kogu tööprotsessi käigus ning vajadusel muudavad masinate seadistust.